Nog een klein weekje en dan... - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Jorien - WaarBenJij.nu Nog een klein weekje en dan... - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Jorien - WaarBenJij.nu

Nog een klein weekje en dan...

Door: Jorien

Blijf op de hoogte en volg Jorien

05 Mei 2014 | Nederland, Enschede

Enkele weken geleden kreeg ik een e-mail van MEE-reizen, een organisatie die reizen met begeleiding organiseert voor mensen met een verstandelijke beperking (http://www.mee-reizen.nl/).

Joop had hun benaderd omdat hij door omstandigheden last minute op zoek was naar iemand die met hem mee wilde reizen op de door hem geboekte georganiseerde rondreis door Japan.

Dit leek mij een fantastische kans en een once in a lifetime ervaring! De periode dat we op reis zouden zijn zou ik geen toetsen voor mijn studie HBO-V hebben, verder zou alles wel te regelen zijn om drie weken weg te kunnen. Ik reageerde op de e-mail van MEE-reizen, werd uitgenodigd voor een gesprek en werd uiteindelijk door Joop zelf uitgekozen om hem te vergezellen op zijn reis door Japan.

11 mei vertrekken we en zullen we drie weken met een gezelschap van ongeveer 12 mensen door Japan reizen, per vliegtuig, trein, boot en Shinkansen (kogeltrein). Steden die we zullen bezoeken zijn o.a. Fukoka, Matsuyama, Nagasaki, Kyoto, Beppu, Tokio en Hiroshima.

Mijn eerstvolgende reisverslag (met foto's!) zal ik uploaden vanaf bestemming #1; Fukoka!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorien

Joop en ik vertrekken op 11-05-2014 op een georganiseerde rondreis door Japan voor drie weken.

Actief sinds 05 Mei 2014
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 9243

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 02 Juni 2014

Joop en Jorien in Japan

Landen bezocht: